Geen producten gevonden...
Klantenservice

Staat je vraag bij een van onze veelgestelde vragen?



Bestelling en levering

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd ligt aan het magazijn waar jou product in ligt. Op de productpagina vindt u vanuit welk magazijn uw product wordt verzonden. Heeft u al een product gekocht en wilt u bekijken vanuit welk magazijn deze wordt verzonden? U heeft na het plaatsen van uw order een orderbevestigingsmail ontvangen. Als bijlage zit hier een factuur bij. Bovenaan deze factuur ziet u uit welk magazijn uw product wordt verzonden. Klik hier om de levertijden per magazijn te zien.

2. Wat is de levertijd?
We hebben verschillende levertijden omdat we drie magazijnen hebben die verspreid over de wereld zitten. Klik hier om meer te lezen over de levertijden. Hierdoor kan het ook zijn dat uw producten verschillende levertijden hebben. Op de productpagina vindt u vanuit welk magazijn uw product wordt verzonden. Heeft u al een product gekocht en wilt u bekijken vanuit welk magazijn deze wordt verzonden? U heeft na het plaatsen van uw order een orderbevestigingsmail ontvangen. Als bijlage zit hier een factuur bij. Bovenaan deze factuur ziet u uit welk magazijn uw product wordt verzonden.


Retourneren

1. Tot wanneer mag ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst, retour sturen. U dient uw retour eerst online aan te melden via uw account. Hierna zal een collega contact met u opnemen om de verdere procedure te bespreken.

2. Kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw pakketje altijd binnen 14 dagen na ontvangst gratis naar ons terug sturen, zonder opgaaf van reden. U kunt ervoor kiezen om het product om te ruilen tegen een ander product, of uw geld terug te krijgen. U dient uw retour wel een te melden in uw account. Verzilverde vouchers of tegoedbonnen kunnen wij helaas niet vergoeden.

3. Ik heb een verkeerde/kapotte/incomplete bestelling gehad!
Dat is inderdaad erg vervelend. Onze excuses hiervoor. Wij adviseren u om uw product(en) retour aan te melden via uw account. Wij gaan dan zo snel mogelijk op zoek naar een oplossing en nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.

4. Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Wanneer u een product retour wilt sturen dan dient u deze online aan te melden in uw account.

Stap 1: Ga naar www.cheaptech.nl/account
Stap 2: Log in op uw account of maak een nieuwe account aan en log in.
LET OP! Maak altijd een account aan met het e-mailadres waarmee u heeft besteld.

Stap 3: Ga naar "mijn bestellingen" en klik op "bekijken" van de bestelling waarvan u iets wilt retourneren.
Stap 4: Klik onderaan de pagina op "artikelen retourneren".
Stap 5: Vul alle velden in en klik op "verstuur".

Uw retour is nu ingediend en een medewerker van de klantenservice neemt binnen 3 werkdagen contact met u op over het verwerken van de retour.

5.  Moet ik de kosten zelf betalen voor de retour?
Bij een goedgekeurd retour product vergoeden wij uw aankoop bedrag inclusief de verzendkosten. Wij vergoeden echter niet de kosten die u maakt bij het retour sturen van het product.


Overig

1. Hoe vermeld ik dat ik een klacht heb?

Onderaan de website vindt u een contactformulier. Deze kunt u invullen en onze collega’s zullen binnen twee werkdagen contact met u opnemen.

2. Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg op mijn email?
Wij doen ons best om uw email binnen 2 werkdagen te beantwoorden. 


Cheaptech.nl Klantenservice adres:

Bijsterhuizen 2104E
6604 LG WIJCHEN
Nederland

Let op: Aub geen retouren, mail en/of telefonisch contact met dit adres. Wij vragen je vriendelijk te mailen met info@cheaptech.nl of te bellen met 020 4684055. Wil je een product retour sturen neem dan eerst contact met ons op. Bekijk hier de proceduren van het retourenen. 



Cheaptech contact gegeven: 

Telefoon: 020 4684055

(op werkdagen te bereiken tussen 9.30 en 18 uur)

E-mailadres: info@cheaptech.nl  


Neem contact op
* Verplichte velden